rapport från bäckis.



Käkade tidig middag istället för att gå o ducha, kände mig hungrig. Kändes någerlunda ända fram till en ångesattack bara drämde ner mig. Knall o fall kom ångesten, och stark var den!!! Stackars willy blev helt förtvivlad!
Ett att den gått över så gick jag ut o rökte och ringde maken för att få prata av mig. Sen kändes det lite bättre och jag kröp ner i soffan med tigerfilten och tittade på film. Då kom plötsligt willy och insesterade på att få vara med uppe i soffan.
Som ni ser valde han den bästa platsen framför mig där jag låg!
Sen har han varit hos mig hela kvällen och myst! :)
 
Nu för ett tag sedan började jag känna mig lite ''febrig'' och hade varit väldigt törstig så jag bestämde mig för att ta tempen och jodå - lite feber är det allt. Kan dock inte säga exakt hur mycket efterssom vi ännu inte kollat temperaturmätningen i förhållande till tempen (lite krångligt så)
Så nu har jag tagit en ipren och hoppas på att det ska bli bättre. Tänker gå och lägga mig snart också.
Nu har dagen innehållt allt som kan innehållas tycker jag, så nu är det dags att gå och lägga sig.
Imorgon kommer äntligen älsklingen hem igen!  :)