Underbara tjejer!

Hade tjejkvällen i går som jag tycker gick mycket bra. Hade en fantastisk kväll med en massa härliga tjejer!
Kvällens look för min del av min röda klänning med svart bolero, halvuppsatthår och massa blingbling i smyckesväg ;)
 
När alla gäster kommit blev det mingeltid med rosa välkommsdrinkar, godisspett och cakepops!
(kan ju säga att cake popsen var extremt uppskattade, som de gick åt!)
Sedan fick dem vars en goodiebag:
I varje påse var där ; en glasflaska med egengjord lavendelolja, en burk med egentillverkad hudkräm (med ringblommor) en påse med egentillverkat badsalt (rosa givetvis), hemmabakade chokladkolor och vars ett inviduellt smycke som jag gjort. Verkade uppskattat också ;)
 
Sedan åt vi tacos, sedan blev det en liten tävling,
De skulle försöka öppna ett inslaget paket med kniv och gaffel och halsduk och vantar.
I slutändan blev det Sofie som vann, och fick då presenten som var innuti som var fina pennor ;)
 
Hade jag haft lite mer tid under min planeringstid hade jag nog haft någon lek till för det ökade upp stämningen enormt ;) och alla kan verkligen släppa hämningarna och bara gå in i tävlingen, i love it!
Gafflen tog lite stryk under tävlingen ;)
 
Sedan blev det lite marängswiss och kaffe/te
 
Sen plocka vi fram spelen, ikvällen spel var Vuxenpoäng och Lingon,lådvin och långkalsonger. Jätte roliga spel som startade fantastiska diskutioner! Enkla spel som alla kunde vara med på!
 
Blev även lite snacks till spelen, blev lite fler cake pops, popcorn, natchos och lösgodis.
 
Kvällen gick superfort och plötligt var klockan 01.00 och vinet,godiset och popsen slut och gästerna började bege sig hemåt. Sista gästen åkte 01.45
Sen kom Robin hem och hjälpte mig städa och ställa i ordning så vi kom väl i säng halv fyra eller något ;)
 
Med andra ord en lyckad kväll, TACK alla för en fantastisk kväll, hade riktigt roligt :D
 
Och jag fick också presenter ;
Fick vårlökar, minimortel, massage och badsaker, hemmagjord chutney, blommor, vin & cigaretter, och så jordgubbschoklad. <3 Tusen tack kära ni ;)
 
 
 
#1 - - Mamma:

Ja det var väldigt roligt så det får du göra om. Tack för goodiebagen den var verkligen uppskattad.

Svar: tack själv. Roligt att ni gillade goodiebagen! Kram
Sandra Kaun

#2 - - mija:

Tack själv för en jättetrevlig kväll. Ha en bra bröllopsdag och hälsa maken.
Karm Mija 65

Svar: tackar tackar :) Kramar till mija 65 ;)
Sandra Kaun

#3 - - mija:

Menade naturligtvis KRAM