Våndan...

Kommit hem från jobbet (tack mamma för att du kunde passa willy en dag extra) och sitter nu o snörvlar i soffan, redan enormt trött på att vara förkyllt.

Men jag roar mig ändå med att planera för en liten hemlig ''Soir'' som jag har höga förhoppningar på, men vet ännu inte vilket datum jag ska sätta.
Det är september nu och jag vill gärna ha det i denna månaden för sen kommer halloween och dylikt. Den 24 september firar vi dessutom 1 års bröllopsdag (stort för oss!!) Men den planerade hotellnatten kommer nog ställas in då vi inte har tillräkligt med pengar, annars hade vi nog tänkte ta helgen innan (den 22) för helgen efter (den 29) var det dyrare.
Nästa helg går inte för då ska jag o moster till ullared (äntligen är det dags!!!) och helgen efter är det den 22:dra och helgen efter det är det den 29:de. Sen är september slut...
Även om vi inte har råd att åka iväg på en hotellövernattning så kommer vi väl vilja gå ut o äta eller något iallfall, men kommer vi då göra det den 22:dra eller den 29:de eller faktist på det rätta datumen det 24:de (en måndag)
Så lite knepigt på när jag ska sätta datum, och det börjar ju bli dags...
Annars får jag bara frysa planerna och ta det i vinter eller till våren?
Suck.. NU blev det jobbigt!!