En sån trötthet...

För lite sömn under några nätter gjorde att min morgon startade skit i stort sett, var lite stressad till jobb och Extremt trött, detta är resultatet :




Körde in i den jävla kontainern som står på vår gata! F*ck!

Vi var efter jobb och balanserade (äntligen) hjulen och frågade då om den förbaskade bucklan som dessutom tryck in listen lite mot rutan, men mekaniken mummlade mest och vi fick ingen hjälp eller råd... suck! När ska min lilla Edna få vara bra igen? Så dumt när man precis fixar det sista så smäller jag bilen... stackars Edna!


Och jag är förfarande så enormt trött! Skulle baka frallor inför lördagen men råkade somna i soffan i en och en halv timme! Tur jag iallafall var relativt pigg på jobbet ;)

Får äta lite nu och se om det blir några frallor eller inte...