tillbaka på jobbet





Idag var det då dags, klockan ställdes på 05.15. Tack och lov för make och en solig morgon ;)
Påväg till jobbet så såg jag cirkusvagnarna som kom körandes, ikväll kommer nämligen cirkusen tilm byn, synd det är så dyrt att gå, men kanske besöker vi den till nästa år!

Under tiden sitter jag på det ödsliga fritids och väntar på första barnet, antalmässigt blir det en lugn dag iallafall. Diskmaskinen är startad och då jag inte hittade personalschemat så gjorde jag lite kaffe istället.

Och så ser jag fram emot att fika med kerstin sen när jag slutat idag ;)
#1 - - Hoppas det blir bra. din farfar:

Nu kommer den grå vardagen säger de flesta. Men varje ögonblick i vårt liv så finns det lycka i det skedda, till och med när någon lämnar jordelivet så kommer man ihåg de lyckliga stunder som ett lyckominne så egentligen finns det ingen grå vardag. men det gäller att vara uppmärksam så man inte missar det.Kram.

Svar: Du har helt rätt farfar!
Sandra Kaun