Familjen!

Sitter i vardagsrummet och tittar på Vänner med maken, bara slappar lite ;) Willy däremot springer fram och tillbaka och leker med allt han hittar ungefär ;)
 
Jobbet idag gick bra, och idag så ringde även min läkare som berättade att alla proverna såg bra ut, yeay ;) Mitt blodvärde hade gått upp igen (vilket jag själv kännt) men ska fortsätta ta järntabletterna tills de tar slut och så ska jag komma tillbaka och ta nya prover i slutet av våren. Han tror jag kommer behöva några ''järnkurer'' om året, så vi får se. Men skönt att proverna var bra, och dessutom fick jag nya recept på både Stilnoct och Atarax. Och så berättade jag att jag fått tid hos ''utrednings-nissen'' med i slutet av Mars, vilket han var väldigt nöjd med!
 
Nu ska jag återgå till tvn och mysa lite innan jag hoppar i säng, hoppas på bättre sömn än förra natten!