Repareparepa...

Roligt rep idag, tiden går så jädra fort när man håller på! Och nu börjar mina repliker sitta, så himla skönt så man strunta i att hålla reda på en massa papper när man springer runt på scenen! Men nu är det slutrepat för den här gånger, så tråkigt att behöva vänta tills nästa lördag! Jag tog med Willy till kollektivet efter repet, skulle lämna en liten present till b-g.
Hade bakat en chokladkladdkaka med kokostosca till honom som ett tack för all hjälp med min lilla bil, och den kakan är en av hans favoriter så därför valde jag att baka den :)
Passade även på att se två avsnitt Hem till gården med mamma och matte när jag ändå var där ;)
Nu är vi hemma igen och ska se vad jag vill göra... Har saker jag borde göra, men som jag inte känner för att göra. Får se om jag gör det iallafall eller struntar i dem och gör något roligt istället..
#1 - - Mamma:

Ja det var en god kaka det.B-G ser fram mot en kaka i veckan;)

Svar: Roligt att kakan uppskattas ;) Men tuvärr får han nog bli besviken om han vill ha en kaka i veckan, då får han göra lite fler jobb först ;)
Sandra Kaun