Spelkväll

Tänkte slänga in lite bilder från igår när vi var på spelkväll i kollektivet!
 
Vi började kvällen med att äta Jakkatana!
 
Sedan började vi spela spel, först ut var ''Trodde du ja''
 
Där fick man i bland utmaningar, som att dansa magdans inför alla
 
 
Sedan spelade vi ''På 5 sekunder''
Men där blev jag lite uttråkad för jag var så dålig att jag aldrig fick några poäng, så jag lekte lite med kameran
 
Sedan gick vi över till ''Ryktet går''
 
Hade en jätte mysigt och rolig kväll ;) Tack kära kollektivet för en fin kväll!
 
Hade också här tänkt in en liten (ganska dåligt inspelad) filmsnutt på när Robin leker häst (också en utmaning) Men uppladdningen på youtube tar sån jävla tid! Låter den stå och ladda och är den klar innan jag gått och lagt mig så slänger jag in den då, så kolla snart igen!