2012

Bildresume av det gånga året:
 
Januari
Vi syskon hade en egendag med mamma på tropicariet! Super mysigt!
Vi fick vårat lilla hus!
Vårt nya efternamn beviljades och vi bytade till det gemensamma efternamnet Kaun!
 
Februari
Vi lämnar kollektivet för att flytta till förslöv.
Jag får även fast anställning på mitt jobb!
 
Mars
Melodifestivalen hos Mija och stefan! 
Jag, mamma och b-g går och tittar på Sten & Stanely och jag överraskar genom att fixa så Sten mitt i showen gratulerar mamma och ger henne deras nya skiva :)
 
April
Robin får uppleva sitt livs första Kosläpp!
Min underbara mormor går hastigt bort. Än idag saknar jag henne så mycket att jag kan gråta. <3
 
Maj
Robin fyllde 27 år!
Vi gick postrånevandringen!
 
Juni
Vi får hem våran efterlängtade Willy
 
Förslövskarnevalen, som iår Bodil och barnen var med på :)
 
Juli
Vi åker till Stockholm
Vi är på hästveda
Vi åker med Leah till Norrköping och Kolmårdens djurpark
Hälsar på farfar och är ute i hans fina trädgård! <3
Jag och mamma har våran sommarfest
Vi provar en ny äventyrsminigolfsbana!
 
Augusti
Vi har inflyttningsfest
Jag och matte går på konsert och ser Takida och Joddla med Siv!
 
September
Tjejkväll!
 
Oktober
Jag och maken tar en dagsutflykt till Ystad!
 
November
Jag fyller 24år
 
December
Vi åker med kollektivet till Göteborg!
Vi har en underbar jul!
 
När jag ser tillbaka så är jag så nöjd med det förra året. Där har varit enorma motgångar, som förlusten av älskade mormor, och med mitt psykiska mående, att maken blivit arbetslös o.s.v
MEN där har varit en mängd med glädje och kärlek! När jag kollar tillbaka kommer jag ihåg så mycket, enormt bra pjäser har vi sett, allt jag och bakat och fixat, när kollektivet överraskade och bjöd oss på rasta ca 40 minuter innan vi skulle ses! När mamma skulle lära willy hoppa ner från soffan, jag kom med i hjärnarpsrevyn, vi har fått nya underbara vänner. Osv Osv, Ett år fyllt med possitivitet!
 
TACK alla för att varit med och gjort 2012 till ett så bra år, nu ser vi till att göra 2013 till ett minst lika bra år! :)