Bowlingkväll

Tänkte slänga in lite bilder från igår.
(Givetvis har jag ju inga bilder från middagen efterssom det var en mörkermiddag, som fortfarande känns superrolig!)
 
Men lite andra bilder fick jag:
 
 
 
 
 
 
Ställningen efter avslutad turne blev : 1:a Matte, 2:a Robin, 3:a Eva, 4:a Jag och 5:a Pia
Gick såldes bra för Robin, men inte så bra för mig!! Men vi hade roligt, och det är det viktiga :)
Och willy hade också jätte roligt, han passade på att muta till sig många ostbågar!
(och han var ju också med i rummet när vi hade mörkermiddagen och då fick han tag i rullen med torkpappret och kunde i lugn och ro ligga och ''soppa'' pappret, tro att han njöt av det den lille rackaren!)
 
 
Tänkte också vara liiite taskig och lägga upp ett litet klipp som visar Pias stil när hon bowlar:
 
Nu ska jag smälta lite stearin och göra nya ljus!
Men både jag o maken (och willy) tackar för en fantastiskt rolig kväll igår :) Ja också rolig natt och dag idag ;) Kramar
 
#1 - - Mamma:

Ja man kan ju säga att Pia går in för spelet.
Tack för en mycket trevlig kväll.