Dagen för dig..

Börjar inlägget med att skicka all min kärlek till min underbara mormor som idag skulle ha fyllt år <3
[bild på mormor, mig,andreas och jonas]
 
Det går inte en ända dag utan att jag tänker på dig kära mormor! Du är så enormt saknad och ibland kan jag sitta körandes till jobbet och plötsligt dyker du upp i min tanke och då saknar jag dig så mycket att jag börjar gråta! Jag saknar dig mormor! Men jag hoppas så att du har det bra hos morfar, att ni får vara hela tillsammans,  men du ska veta att vi alla tänker och saknar dig. Hälsa morfar från mig, kära mormor!
 
 

Men bortsätt från att det är mormors födelsedag och saknaden till henne är stor, så mår jag bra.
Jag mår faktiskt väldigt bra! Har så mycket energi och glädje, det bubblar om mig :)
Klockan är nio och stora delar av mig har tankar som tillochmed jag inser inte är genomförbara för att det är mitt i veckan och jag måste gå och lägga mig för att orka med morgondagen. Lika dan var gårdagen och högst troligt är morgondagen detsamma ;) Men det är så skönt! Att ha energi och vara glad!
Efterssom jag just nu lider av enorm trisstess så unnar jag mig musik och lite vin ;)
''insideout''
 
#1 - - Mamma:

Jag saknar min mamma så enormt mycket mer än jag trodde var möjligt.Idag är det extra jobbigt för det är första gången som jag inte får uppvakta henne.
En fin bild som visar hennes kärlek till sin familj.

Svar: ja hon är så enormt saknad, vilket tomrum hon lämnade efter sig! Och jag förstår att det måste vara så mycket svårare för dig, det är din mamma som inte finns mer... Men vi låter henne leva vidare med våra minnen <3 Jag önskar dock att jag hade fler bilder på henne, där hon visar den härliga mormor som hon var! Jag finns här om du behöver mig mamma, bara ring så svarar jag! Be mig så kommer jag <3 Kramar till dig!
Sandra Kaun

#2 - - mija:

Vilken härlig bild på mamma och er tre, den har jag nog inte sett innan.

Svar: Ja jag tycker också mycket om den bilden. Den har jag haft sedan många år i en liten ram, just nu står den i vårat arbetsrum <3
Sandra Kaun