Igång!

Varit så upptagen att jag inte hunnit flika in ett litet blogginlägg,
men gårdagen var superlyckad. Mamma hade gjort god middag och sedan spelade vi Alias Party och Ullaredsspelet ;)
 
 
Och så bjöd jag på min egna skapade efterrätt, kom som sagt inte fram till något gott o roligt att göra så jag hittade på en ny sort, vi kallar den zebrakaka!
Man kan kalla den kaka i kaka med, för det är nämligen en kladdkaka i en sockerkaka ;) Till den serverades även Vaniljvisp.
Tror receptet fungerade bra för kollektivet var verkade väldigt nöjda ;)
 
Så det var en rolig lyckad kväll, åkte hem vid midnatt.
 
Sen var det upp lite halvtidigt idag med för att bege mig iväg till repet. Hade minst lika roligt idag igen, vet att gruppen är i en ''smekmånadsfas'' men det känns riktigt bra, så roligt att få jobba med några av de jag arbetat så mycket med förut, och de nya jag inte  riktigt känner än verkar fungera väldigt bra och vara väldigt roliga människor, så det känns så possitivt att vara där och jobba.
Nu är veckans rep avklarade, blir det inte mer förrens nästa lördag och söndag, vilket känns lite sorgligt för jag hade gärna fortsatt imorgon! Och den känslan är underbar, för då har man roligt! :)
 
Sen blev det lite HTG med matte o mamma, sen hem och in i duschen medans fina maken gjorde kycklingröra med färskpasta till middag. Mumsigt!
Nu sitter han och skriver lite på en sångtext och jag bloggar, ska sedan börja varva ner så jag lyckas somna i natt, måste ju vara pigg och allert på jobbet med ju! ;)