längtar framåt!

Jobbet gick bra idag, tur jag kunde börja en timme senare idag än vanligtvis på torsdagarna, för jag kunde inte somna igår :S Först av glädje och förväntan men sedan av huvudvärk och magont :S
Men det roliga var att mamma fick tag på biljetter till 1 2 3 Schtunk till när de kommer till Helsingborg i Maj! Så nu har vi biljetter dit, det blir jag, maken och mamma :) Det blir mammas första gång, så nu jävlar får de vara minst lika bra bra och roliga som de tidigare gångerna, annars så jävlar :)
Ska bli så enormt roligt att få gå och se på dem, var ju jätte ledsen då vi inte kunde se dem förra gången :S MEN nu så jävlar! Längtar till MAJ!! :)
 
Hade bara 2 barn på jobbet idag, så medans mina kollegor tokstädade i köket så begravde jag mig i designarbetet på våran nya blogg (fritidsblogg) väntar ju som sagt på headern, men tänkte att jag kunde ju göra findetaljerna innan (brukar annars vilja utgå från själva headern) men oj vilket bök det var! Eller är, för jag är inte färdig än :S
Html-koder kan ibland vara riktigt knepiga som besvärliga! Men jag ska få rätt på det! Skönt att ha tid att bara sitta ner med det så den kan bli så klar som jag vill att den ska vara, så vi sedan kan komma igång med våran nya blogg! Måste få färdigt filmen med (hänger just nu lite som ett moln över mig) men har lite extra tid imorgon när sista barnet gått hem så jag får göra det då. Hade tänkt sätta mig nu men jag orkar faktiskt inte :S
 
Åkte dessutom lite tidigare ifrån jobbet idag för jag åkte till Halmstad och hämtade matte, han opererade sin hand idag, och när man är nyopererad så tycker jag man förkänar att bli hämtad, inte åka tåg/buss, och då ställde jag upp o hämtade han :) Hoppas nu operationen hjälper honom!!
Sedan blev det lite HTG med mamma, innan jag åkte hem till maken som satt och spelade online med Bob! De är så glöttiga de ;)
 
Ett litet kollage av tårtor (och en liten cupcake) som jag gjort under det gångna året ;)
Detta året hoppas vi på fler/nya tårtor att göra ;)
 
Ska se om jag kanske kan få gjort lite pjästextspånande nu istället innan maten, något måste man väl få gjort?