Revyn i Helsingborgs Dagblad!

Oj vilken dag! Iväg på rep klockan 10, repade för fullt och då kom även HD och fotograferade och filmade och intervjuvade lite grann ;) Sen iväg ner till Arons där de hade biljettsläppet, och stod där till 15.
Sen hem och då var jag sugen på att baka men vi hade inte så mycket grejer hemma så det blev att slänga i hop en sats chokladbollar, sedan tog jag med dem och åkte till Kollektivet för lite HTG :)
Sen åkte jag hem och fick igång både mig och maken i att städa huset, så nu är här snyggt :) Sedan lagade jag middag och nu sitter jag mest framför tvn+datorn :) Ska ordna med mina manus med ikväll tänkte jag, så det kommer i ordning igen (blev omflyttad bland sketch-ordningarna)
 
[Bild från HD.se]
 
 
Och som sagt så har vi kommit med i HD redan. (fick reda på det när Kerstin plöstligt skickade ett sms ''Jag såg dig på TV!!'' Så nu får ni gå in och kolla:
 
 
Läs artiklen och glöm inte kolla på filmklippet med, så får ni se mig både skrikandes och i närbild ;)
 
#1 - - Anette.lehvonen:

Fullt ös...verkar ha varit en riktig händelserik dag och bra dessutom...får kolla klippet sen.
Nu har jag lärt mig kommentera..tror jag....kram

#2 - - Agneta:

Härligt, nu har vi fått en tv-kändis i släkten...jättekul att du verkar ha jättekul och det hela blir säkert jättebra.
Jättekram medskickas!