trött.

Dagen började så skönt, började inte förrens 12.30 så vi kunde ta en rejäl sovmorgon och mysa länge. Sedan var det en kort och rolig dag på jobbet, Sedan åkte jag iväg på min terapi. Efter terapin så möte älskling upp mig och så skulle vi åka till Helsingborg för att lämna in Robins gamla xbox och byta den mot nya spel till kinecten. Men då började bilen krångla igen och jag fick köra av och in på en gård, där bilen dog. Vi försökte knacka på generatorn men den ville inte och tillsist dog batteriet. Det fanns ingen hemma på gården vi stannat på, och b-g var och jobbade i munka ljungby så han kunde inte heller komma. Och det visade sig att min syster inte heller ''kunde'' hjälpa mig. Så vi satt fast ett bra tag, och jag kan säga att det var jävligt kallt! Till sist lyckades vi få igång bilen igen, men batterilampan fortsatte lysa så batteriet laddades inte av generatorn så vi fick chansa och försöka köra hem. Precis när vi kommer till utkanten i Ängelholm så är batteriet helt död och totaldör i rondellen. Vi får putta den av vägen och får vänta ut b-g som kommer och startar upp bilen med startkablar. Då hade vi helt slut batteri (efterssom vi inte fick det laddat innan vi försökte köra hem!!) så b-g hade lite problem att få igång det, men till sist så kom det igång. Han knackade även rätt på kolet så generatorn började ladda batteriet igen och vi kunde komma hem.
Vi var extremt trötta, kalla, hungriga (och kissnödiga) så vi köpte med oss en pizza hem som vi delade på! Mycket gott :)
Inte den starten på helgen som det var tänkt, men tur att vi hade varandra, så man inte var själv i den situvationen och tur att b-g tillsist kunde komma och hjälpa oss.
Nu har vi börjat få värmen tillbaka i kroppen och mätta är vi :) Kommer snart gå och lägga mig, imorgon börjar vi repa! Eller ja, vi kommer ha reading då ;) Börjar kl 10.
Hoppas ni har en mysig fredagskväll :)