en underbar dag!

Väl uppe på marknaden igen var det någon som tyckte det var allt för tidigt att vara vaken,




(så sov hon i över en timme! )






(jag fick min efterlängtade langos)



willy var tillsist vääääldigt trött ;)





Och jag var så glad över att denna dagen bjöd på massor av sol och värme! ! :)



I takt med de andra så blev det tillsist dags för att packa ihop årets hästveda.




Körde sedan hemåt med flera stopp då vi vaf så otroligt trötta att vi var tvunga att stanna för att röra på sig, då har man iallafall gett allt på hästveda. Körde hem till kollektivet och lastade av och sedan insåg jag att jag var allt för trött för köra leah hem så hon fick stanna hos oss en natt till så hämtar syrran henne imorgon ;)


Och vi kom hem med många roliga och bra fynd, och då menar jag verkligen fynd!
En härlig blankng av gosedjur, kläder, väska, skor, hushållssaker, filmer, hundsaker och godis ;)

Och nu är vi alla enormt trötta, vi har lagt leah som jag tror nästan redan sover, willy har däckat under sängen och jag o maken är trötta i både kropp och hjärnor ;) (kom på att det inte är konstigt att jag ör trött för på 3 dygn har jag sovit totalt ca 10 timmar!!)
Nu ska jag hoppa i säng men först säga ett STORT TACK till alla härliga som var med på hästveda i år och gjorde de till 2 helt underbara dagar, är så lyckligt lottad som får dela såna här händelser med er och vara del i (ofta) allmänt sjuka och ibland för välmålade tankar och diskussioner, skratt och upplevelser! Sov nu gott alla, det har vi förtjänat :)