im stronger!

Låter inte saker besegra mig och vägrar mig själv fyllas med sorg och ilska. Utan istället åkte jag med Malin på roadtrip till torekov, glömmer jämt hur fint där är! Som vanligt pratar vi så mycket att jag glömmer att fotografera! Men det blev många roliga timmar på ett fik som avslutades med ett besök till mammas loppis/second hand butik. (malin älskar tydligen loppisar, haha) Tusen tack för denna eftermiddagen, behövde verkligen få umgås med fina dig! Sedan åkte jag och mamma in till stan för en runda på Åhléns och systembolaget ;) Blev en fika med på Subways -mums- var en mysig "mammakväll" Och även om vi just nu har INGEN bil till vår resa i nästa vecka, så vi inte längre vet hur vi ska kunna ta oss dit, så tänker jag inte låta mig besegras utan fortsätter förbereda med att göra CD-skivor och nya bilbingo-brickor!