Landa hemma




Blev några roliga timmar i Gränna även om det just då regnade och kyrkan som vi ville titta på var stängd..



Köpte mig ett armband med ordet Liv på, som en påminnelse till mig själv att alltid försöka hitta det vackra i livet, att verkligen leva livet.




Sedan körde vi resten av vägen hem, vi spelade bilbingo där jag vann en runda och då vann jag trollet TrOlle








Och strax efter 21 så lämnade vi tillbaka nycklarna till den fina bil som rädda vår resa. Och då var semesterresan officiellt slut. Har varit en kanon vecka med min underbara familj. Så fort tiden har gått!

Dock kan jag njuta av semester i 3 dagar till för jag börjar inte jobba förrens på torsdag :)

Och äntligen är vi hemma hos vår lille vovve igen, så glad han var när han insåg att det var vi som kom hem igen :) :)
Nu blir det en macka och sedan sängen... man är lite trött nu ;)

Tack för en underbar vecka!