När det går vägen!

[i natt hittade jag min testkrans i kylen, som varit en natt i kylväska och sex nätter i kylskåp = 1 vecka med endast sprayat vatten på sig i en plastpåse i kylda utrymmen. Så i natt/morse så hängde jag den på ytterdörren, tyckte det passade sig nu så här på midsommar. Det roliga är ju att den fortfarande är i enormt bra skick, inte blommor som slokat eller nånting!]
 
Och nu är familjen hemkommen, Kranshistorian är över för i år. Och vi är mycket nöjda. Fick sålt 24 av 27 kransar! Kan säga att iallafall jag är en lycklig kvinna över detta för vi hade som plan att OM det gick bra med försäljningen av våra kransar så skulle vi äntligen förlänga och utöka lite på vårat internetavtal hos telia och då får en Surfplatta!!! :) Som jag längtat!! Så på måndag ska vi prata med telia och teckna avtalet vi har diskuterat med dem och då kan jag eventuellt ha min nya surfplatta redan i slutet av veckan :):):):):):)
 
I bland får man vara barnsligt lycklig över materiella ting!
 
#1 - - Mamma:

så roligt att det gick bra då kan vi surfa på våra plattor i nästa vecka :)

Svar: Är också sååå glad över att det gick vägen :) Nu längtar jag bara och hoppas innerligt jag inte behöver vänta ända tills det 2:dra på min älskade surfplatta!
Sandra Kaun