Det är nära nu..



Min dag började med maken som gav frukost på sängen :)
Extra tidigt gick vi också upp för vi skulle köra ända till torekov för att hämta ett paket. Visade sig att det var helt i onödan för paketet var inte ens där som posten sagt att det skulle vara. När vi ringde posten så viste de inte längre alls var paketet var. Tack jävla idioter säger jag, och sorry till den personen som nu inte får sin julklapp :( :'(



Men dagen blev bättre igen för fina Kerstin kom på en glöggfika ♡ Tack för den superfina blomman ♡♡



Sen har jag slängt i lite ny färg i håret igen så jag kan känna mig lite mer nöjd med hur jag ser ut, haha :)


Och så blev jag lite varm i hjärtat när jag bläddrar i nya nummret av emmerdale newsletter och ser att jag står med :) Det är fina Jenny (som driver det hela) som försöker hjälpa mig så tag i en ny emmerdale tröja (min blev ju stulen med allt annat i bilen) :(