Läkarsamtal

Idag blev äntligen avcheckningssamtalet av med min läkare. Tuvärr har medicinen på den låga dosen inte gett önskat resultat tycker vi... Vill så gärna hitta en stabilitet i min bipoläritet. Svårt ja men inte omöjligt. Tack vare en underbar läkare är jag beredd att prova lite då jag vet att han respekterar mina åsikter kring medicinering men även vet hur jag lever. Så vi bestämde att öka dosen, med ca en månads upptrappningstid.. Alltid lite jobbigt i min mening att trappa upp då man aldrig vet hur kroppen ska reagera. Men vi tar det därför långsamt. Ska dessutom försöka lära mig ta halva dosen på kvällen... är inte van vid att ta medicin på kvällen, lycka till Sandra!Nytt avstämningsmöte om en månad.Tog även upp min trötthet och läkaren tror även han på att det är mitt underbara blodvärde som busar igen. Så det blir en månad med järntabletter igen. Känns skönt att iallafall snart få tillbaka min energi!!Nu - utmattad. Nöjd över dagen men tom på energi. Så jag låter dagen avslutas med att maken bäddar in mig och willy lägger sig brevid mig och myser ;)