Att få tillbaka kontrollen?

Idag stod fika med finaste Kerstin på schemat. Möttes upp på EH vid middagstid och där pratade vi bort några timmar. Det är så underbart att umgås med henne, man kan vara precis som man är och prata om allt mellan hinmel och jord ♡

Måste passa på att visa mitt fina sminkbord!!


Har äntligen fått i ordning allt. Tack vare bg fick jag el till mina lampor och robin hjälpte mig sätta ihop bordet och sätta upp speglen. Och det blev ju så fint! Så nu är allt mitt smink organiserat, på ETT ställe (innan hade jag det på båda våningarna) 


Bordet gömmer också 2 härligt röda lådor ♡♡


Känslan av att kunna sminka sig med det bästa ljuset som tar bort alla skuggor ger en väldigt lyx känsla !


Penslarna förvarar jag i skålar jag tillverkar av gamla petflaskor (blomman är också gjord av petflaska) med lite vit dekorationssten jag hade hemma ♡

Hela badrummet fick sig en riktig fix när jag gjorde i ordning :-)


Love to play with makeup ♡ Tack igen för julklappen mamma ♡


Annars då... Jo, det känns bättre. Vi kommer gå in i det nya året med förhoppning och önskningar om jobb, vi ska lägga ner våra själar i att hitta jobb så fort det  bara går, vad som. Under tiden ska vi följa en strikt budget och köra allt för att förhoppningsvis få det att gå runt.
Det är givetvis tråkigt att åter igen vända på slantarna, men nu vet vi att det är fullt möjligt att klara detta med lite hjälp ♡
Allt annat läggs på is. Min kamera kan jag inte köpa nu som jag tidigare planerat, de pengarna fick gå till räkningarna. Har jag längtat efter den ett år så gör det väl ingenting att vänta lite till eller? Londonresan kommer också bli av, men kanske dröjer lite längre. Men för min del har jag i allafall Leeds resan i Mars  (tror jag sparat ihop en stor del av den så det är nog lugnt, tack allt skrammel året gett mig) 
Så vi tar en dag i taget nu, och med stöd och kärlek av folk i vår närhet så ska vi nog kösa lösa detta ♡♡♡