Bara slappna av och vila.


Idag har nog alla varit trötta. Julafton är en lång dag. Kanske lite extra för mig som var så exalterad så jag fick totalt bara 3 och en halv timmes sömn under natten till julafton. Sen julfirande till max, och gå till sängs vid fyra på morgonen :-) Inte konstigt man är trött!
Men vi startade dagen lungt och skönt i kollektivet, åt frukost och såg på aladin ;-) Sen spelade vi skipbo (jag vann!) och hann se även en stor del av Nu är det jul igen, innan vi åkte hem. Mysigt !♡
Väl hemma har man inte gjort mycket. Tittat på film, sovit lite, tittat på mer film... har sällan sådana totala slappdagar, haha :-)

Men det har absolut kliat i fingrarna idag, jag vill så gärna börja fixa till mitt sminkbord! Hoppas jag är pigg i morgon så jag äntligen kan starta det projektet nu när jag fått allt jag behöver till det♡♡

Och dagen har också gett tankar som vandrar vidare. Jag bläddrade i den fina positiva dagboken jag fått i julklapp och den utgår i från att du ska följa dina drömmar, sträva framåt, leva i dagen, tänka på det som är bra o.s.v
Det första du ska göra i boken är att skriva ner dina drömmar. Så jag går här och funderar, vad är egentligen mina drömmar? Vad vill jag göra? Vad vill jag se? Vad vill jag uppleva?
Tror boken kommer vara väldigt bra för mig!

Men nu ska jag krypa till säng på riktigt, sova gott och vakna pigg! :-)

Tack igen alla fina människor för julaftonen ihop. Och tack kollektivet för mysmorgon och spelstund i dag! Känner mig välsignad över att ha så fina människor runt mig ♡