Distraction


Vi har sparat på ansnitten så mycket vi kan, då vi i Sverige har uppehåll just nu. Men idag såg vi vårt sista avsnitt 😯😢 Nu får vi vänta något vecka eller två innan vi får se vad som händer med lille Cain och alla de andra...


Fick en gåva av Pia idag ♡ Jättesöta tomtar och en fin lykta. Nästa jul får den lyktan stå på framsidan vid vår ytterdörr tror jag! Tack Pia ♡


Annars varvar jag husfix med drömmar. Jag har ett par böcker om London som jag läser igenom. Hittar saker jag vill se när jag är där, platser jag inte vill missa.. Läser om deras historia. För även om saker är som det är, så kan jag inte sluta drömma. Jag ska till London!
Vet inte när, vet absolut inte hur, eller med vem. Men jag ska dit!!!

När man sitter och planerar emmerdaleresan så är man inne på engelska sidor och då triggas ju längtan efter London ännu mer.. Länge leve England ♡ Längtar till Leeds igen och ser fram emot ännu en Emmerdale weekend i Mars!!! ♡

Annars... så försöker jag distrahera mig. Försöker göra saker som gör mig glad, som får mig att tänka på annat... För gråten står upp i halsen och jag känner att jag kan börja gråta när som helst. Men det hjälper ju inte. Tårar skapar inga jobb, tårar löser inte våra problem.
Det känns som inget gör det just nu. Jag önskar saker löste sig, helst i går. Så vi kunde gå tillbaka till hur det var för ett par månader sedan.. då vi hade planer inför nästa år. Där vi kunde drömma, planera, önska och leva..
Nu är det bara en ständig oro och panik. Där tankarna hela tiden går till pengar, till hälsa, till att klara nästa månad... 
Orkar inte mer... 

Så jag försöker distrahera mig. Nu ska jag jobba vidare med badrummet och mitt sminkbord så länge jag kan innan tankarna tar över...