Jul överallt!


Måste börja inlägget med att visa en bild på hur fint mamma har fått det nu när julgranen kom upp och hennes nya "lilla" tomte kom fram. Tycker det blev så fint! Så hälsa nu på tomten Per allihopa 😊


Sen har jag lekt med snö :-) När inte vintern visar sig får man skapa egen snö. Ett pulver man blandar med vatten. Ser verkligen ut som snö, och är ni här någon gång över jul så får ni känna på fejksnön, den är verkligen häftig!


Robin passade på att göra sig en liten "snöängel" 😂


Sen så skapade jag mig ett litet vinterland inomhus istället. Med ljus och en massa snö och 2 små tomteälgar som byggt en liten snögubbe ♡


Och bästa idag : jag fick mina julrosor av maken ♡♡ Så fina dom är ♡♡

Nu måste jag bumms i säng, i morgon ska jag hjälpa låssaspappa och storhandla, sen inom stan, sen baka och sedan blir det uppesittarkväll 😊👍