Låt oss rösta!


Har aldrig stött på en hund som tycker så mycket om en eld som Willy, hos mamma kan han sitta och titta in i elden i evigheter, eller så ligger han och sover framför den, eller bara sitter så när som han kan. Han är så söt ♡

Men annars har det idag varit Sesse som varit i fokus, stackaren är sjuker... Jag håller alla mina tummar och tår för att han ska må bättre snart igen och att hans feber håller sig borta nu.
♡♡

Men för att prata om en helt annat sak - lookes!
Julgalan är på fredag (tjohooo) och jag har sedan länge bestämt att jag ska ha min svarta klänning (som jag skaffade till förra årets emmerdalegalamiddag) och en röd bolero. Sedan hittade jag och köpte en superfin klänning i ullared som jag tänkte ha till julklänning i år. Sedan hittade jag ju de vackraste skorna på rea som dessutom matchar den nya klänningen perfekt, och är nu inne på om jag ska ta den looken på fredag istället? 
(Tänk vad skönt att kunna ha sånna här banala simpla problem för en gångs skull)

So tell me :


Vilken utstyrsel ska jag ha på fredagens julgala? 

(Nu får ni ju tänka till att jag kommer sätta upp håret supersnyggt och sminka mig och sånt)
Vilken utstyrsel tycker ni??
#1 - - Anonym:

Den svarta!

Svar: tack för kommentaren 😊
Sandra Kaun

#2 - - Bodil:

den svarta hade jag valt
den vita är fin med men jag hade nog valt den svarta for julgalan

Svar: Tack för din åsikt. Jag själv är dock ännu väldigt osäker i mitt val... 😕😯😕
Sandra Kaun