Våran julafton 🎅





Mamma hade gjort så fint där hemma, blev riktigt julefint. 
Det blev även en hel del julklappar (obs på bilden fattas det fortfarande några paket då Åsas inte lagts dit än)


Matte och Robin var så julstiliga ♡


Och jag blev så imponerad över hur snyggt Leah lyckats styla sig, både hår och smink 👍


Glömde fotografera min look men jag hade iallafall lite pimpade lösögonfransar :-)


Vi åt en massa julmat ♡


Vid nio så hittade tomten till oss!



Alla var så glada över sina paketer 😉
Själv så är jag så lycklig över alla mina fina presenter, så snälla alla är som tänker så på lilla mig ♡
Fick en "positivsdagbok", CCcream, Skipbo, panninigrill, en tavla med fina ord, löshårs "toffs", spegel, spegellampor och ett sminkbord ♡♡♡ Tack alla fina snälla underbara människor!! ♡♡ Är supernöjd med mina julklappar, Tack tack tack! ♡♡



Efteråt blev det såklart klappjakten, sesse skulle promt stå i mitten under hela spelet 😂
Jag avslutade med en present men robin lyckades avsluta med 3 presenter :-) Tror ingen avslutade spelet tomhänt faktiskt. 


Julgodis som jag gjort : marmeladgodis i 2 smaker, chokladkolapraliner, mandelmasekulor med noguat och noguatcrisp :-)

Sedan spelade vi Oogachaka hela natten ihopa. Så roligt och mysigt. Mitt lag vann! :-)
För min del avslutades julafton vid 04.00 ♡

Jättetråkigt med vissa människor men andras beteende får inte sno den positiva energin över julaftonen. Jag är sp tacksam över kvällen med alla otroligt härliga människor som jag kan kalla min familj. Tack till alla ni fina människor som bara är, som bara bjuder på sig själv, som bara slappnar av i hop och gjorde julaftonen till vad den var ♡♡♡
#1 - - Leah:

Tack så mycket du var också jätte fin

Svar: Tack snäckan 😊💕💕
Sandra Kaun