Snörvel...

Natten var svår då jag vaknade upp mitt i med känslan av att inte kunna andas ordentligt,  svullen hals.. Mest torrhet tror jag, men jag hatar verkligen nätter då jag är förkyld, blir alltid tio gånger värre.

Lyckade dock vara på jobbet idag, belönade mig med en tekaka och en dammsugare efter jobbet! 


Nu är det mer ipren och panodil som gäller. Tillsammans med rudbeckia-te med vitlök, ingefära, honung och citron. Även lite nässpray och strepsils halstabletter... Målet är att vinna!
Ett delmål är också att om en stund bli så pass bra att jag orkar gå ut och gå, fattas enormt många steg och det vill jag gå i kapp, plus att frisk luft är bra när man är sjuk och motion bidrar till lyckogubbar! ;)

Men mitt i min förkylningsmisär så är jag glad och längtansfull, för om exakt en månad är jag, matte och mamma i Dublin, Irland ♡♡
6 mars flyger vi för en härlig weekend i det fina Irland,  längtar massor!!