Äntligen

[jag vet att en del undrar över min revyupplevelse från igår, men de som är involverade vet, och mer orkar jag inte tjata. Det är bättre, min röst fick bli lite hörd. Ett stort tack till alla som stöttade och lyssnade och pushade, utan er hade jag inte orkat med mer ♡]

Men något mer roligt : idag kollade vi in en festlokal att hyra till makens födelsedagsfest. Hade hittat en som jag tyckte verkade så fin och mysig men som var för dyr. Men idag kunde vi kolla in den och vist var den rätt för oss!



Tror vi kan göra den superfin och göra det helt rätt enligt vårt planerade tema! :)



Och ett stort tack till min underbara bror som gör det möjligt för oss att hyra den lokalen! ♡ Den bästa presenten! Tusen tack bror, det betyder så otroligt mycket ♡
#1 - - leah:

var är detnågonstans

Svar: Ett ställe i munka ljungby ;) där vi ska ha robins fest ♡
Sandra Kaun