Fredag ♡




Idag kom barnen fram till mig väldigt allvarligt och oroligt och frågade mig om jag var ledsen... Så går det när man går helt osminkad på jobbet (med smått svullna ögon pgr ögonlockseksem)
Men de är så söta som bryr sig ♡ Annars var jobbdagen som vanligt mycket dans, har åter igen blivit en form av danslärare, barnen vill öva och öva och öva (jag har drillat dem bra med förståelsen över att om man arbetar hårt och länge så får man ett mycket bättre arbete att visa upp)
Jag har många barn på kö som vill dansa, och måste promt ha med mig ;-) så söta. Tur de är små så de inte inser att jag egentligen inte har en aning om vad jag gör ;-)

Nu stökas det för fullt här hemma, om ca en timme så kommer lite revymänniskor hit på middag ♡ Hoppas de tar vårt hem med en klackspark (vi är ju mitt inne i ett projekt att möblera om på nedanvåningen). Jag får väl ta och sminka mig lite med, så jag inte ser så ledsen ut ;)