Snabba vändningar



Lämnade jobbet med en glädje över helgen, men sedan rann musten ur mig när bildelarna vi beställt inte kom fram (inte ens i närheten) och stressen med det då bilen ska in på månad igen för besiktning, känner verkligen hur pengarna bara rinner iväg.. pengar man inte ens har... Och med det, så kom inget besked från csn heller, så man får otåligt vänta med det till nästa vecka, bara hoppas på goda nyheter... Varför kretsar så mycket av ens liv runt ekonomin?

Men tack och lov kom jag ur känsloträsket igen, jag och maken lyckades hämta hem 12 kilo gratis hundmat (älskar gratissaker!) och så sprang jag på min underbara Leah på väla ♡♡ Älskade unge :)
Och förhoppningsvis kan bg fixa med bilen så den kaaanske kan klara sig på måndag...
Så blev sinnet lite bättre. Och fredagskvällen kunde ägnas åt familjen, promenad för att få ihop stegen och mys framför tvn (med min stickning) men downton abbey och glee :)
#1 - - Leah:

Der var kul att träffa dig. Jag vill komma till dig snart saknar dig mycket. Älskar dig moster/gudmor.

Svar: Ja det var en härlig överraskning att stöta på dig på väla :) du måste komma hit snart och umgås! :) Älskar dig!!
Sandra Kaun