Hästveda i ur och skur




Att vara sjuk på hästveda är inte roligt. Inte. Roligt. Alls. 


Men dag 2 fick jag iallafall njuta lite av tack vare envist och flitigt användande av kylspray, nässpray och mediciner i ett jämt flöde. Skönt att ändå få uppleva marknaden lite jag med ;-)


Jag lyckades tillochmed komma hem med en ny supervacker jacka! (Och lite annat smått och gott) Synd på dagens väder dock.

Har en väääldigt trött hund här hemma nu efter två långa dagar (varav dag ett spenderades enligt honom med att jaga efter en iller )
Och jag ligger nedbäddad i soffan, är tacksam för att jag kunde må bättre idag men nu på kvällen har det tagit ut sin rätt så jag är trött och börjar få väldigt ont igen. Så det blir vila (och förhoppningsvis lite sömn) tills det blir ny dag och då blir det till att ringa läkaren och fixa en akuttid tror jag bestämt  :-(

Men tack alla fina för dessa dagar, förlåt för att jag inte kunnat bidra med mer än jag gjort ,men jag är väldigt rörd över all omtanke ni gett mig ♡