Söndag i all ära.


Insåg att jag ju faktiskt inte lagt ut någon bild på min snygga make i sin nya frisyr,  men NU får ni se hans nya frisyr,  vist är han snygg?

Och efter den långa dagen som för min del betydde heagårdsdagen och för makens del jobb och sedan hjälpa sin svärfar så var vi båda slut. Vi valde att bara sega resten av kvällen, han tittandes på filmer och jag gjorde början på ett o.c-maraton! ;-)
Middagen blev snabb men god. För min del blev det något jag älskat så mycket men inte ätit på minst två år :


En tallrik med pasta (fullkorn) och bearnesås och ketchup. Denna maträtt har otroligt många svårt att förstå,  än idag känner jag nog bara en till som älskar det och det är nämligen min stora syster som var den som lärde mig tycka om det!
Men det är ju fruktansvärt onyttigt och tillför inte direkt mycket näring så det är knappast förstahandsvalet när man ska välja middag. Och så fick jag plötsligt komma ihåg hur äckligt mätt man blir med! ;-) 
#1 - - Bodil:

Ja det är så gott. Men jag äter det aldrig nu för tiden. Tror inte den maträtten hade uppskattats här hemma. Men det är väldigt gott men också som du säger inte så nyttigt precis.

Svar: Nej folk har svårt att förstå förtjusningen med den maträtten 😯😡
Sandra Kaun