Studentfest!

Idag tog finaste Felicia studenten! ♡ Grattis snäckan! :-)

Så det blev till att inviga nya byxdressen och i med löshår och lite smink till det :



Plockade upp maken direkt när han slutade (han har btw en ny snygg frisyr men den syns inte så tydligt här, får ta en ny i morgon!) Och så drog vi iväg på studentfest! 





Sen blev det inga fler bilder för min del (tyvär inte ens något på självaste studenten jag firade) för mobilebs batteri dog!

Men blev en mysig kväll där jag lärt mig flyga av stålmannen andreas (aka min kusin med en filt knuten som en mantel), hört om Åsa och Mijas bravader i containrar och får veta att bobby inte kan "guld och gröna skogar" och jonas vill inte sjunga solo! ;-)

En härlig kväll helt enkelt!
#1 - - Anonym:

Tack själv. Det var jättetrevligt 😊

Svar: 😊
Sandra Kaun