Bilder från dansshowen

Har ju lovat att lägga upp bilder från jossamikas årliga dansshow! Så fort tiden går, snart en hel vecka sedan man såg den!
Dock har jag bara en vanlig enkel digitalkamera som inte riktigt är anpassad för att ta foton på sådant ljus med rörelse, så därför blir det inga direkt bra bilder, men de får duga. (en dag önskar jag att jag har råd till en systemkamera!)
 
Kärt att sitta i publiken i allafall. För jag fick se min underbara guddotter Leah i otroligt många danser! Nu dansar hon allt från balett till street! Och vilken förbättring hon har gjort sedan förra årets show! Shit! var helt imponerad! Detta året så var hon mer självsäker, tittade knappt på de andra i gruppen när de dansade utan tittade ut i publiken, litade på sin egen kropps minne. Och rörelserna börjar plats med kroppen och hon rör sig på ett sätt så man blir imponerad! Så jävla duktig leah! Ska bli jävligt kul att se dig om ännu ett år!!
Mer på scen kunde man även se min syster, och min svägerska och hennes dotter Ylva och såklart lille David från revyn! :)
 
 
 
 
Som sagt inte de bästa bilderna, men fick spelat in ett par riktigt bra filmsekvenser på leah :)
 
Nu - har jag gjort tårtbottar, ska göra ett sista provbak på en stortårtbeställning jag fått, så kul!
 
Men nu - ska jag byta om och fixa till mig. Om en timme ungefär så ska jag o mamma ta bussen till Väla!
Det må regna ute, och blåsa. Och jag har fått halsont med lite hosta, och vaknade dessutom upp klockan sex i morse med sådan mensvärk att jag grät för att jag inte hittade några starka tabletter och skakade då jag skulle krypa ihopa för att lindra smärtan, lovley! Men allt det åt sidan - idag är det äntligen dags för Pink Party!!!
Tror det kommer bli en fantastisk kväll ihopa med mamma! Vi ska ju få se lille mums måns :)
 
See you!
 
#1 - - Bodil :

Roligt att se bilder. Kan du inte skicka filmklippen på leah till mig.

Svar: Apsolut! Gör det i morgon 😊
Sandra Kaun

#2 - - leah:

Tack så jättemycket mycket. Love u

Svar: Love you toooo ♡
Sandra Kaun