Ta en paus


Idag bestämde jag mig för att ta en paus med yogan, jag avslutade kursen (tack till finaste yogainstruktören som förstår och fortsätter peppa trots att man valt att ta en paus) Men jag har missat de sista gångerna vilket skapar stress i mig, och i grund och botten vill jag ja helgerna till mig, att jag kan styra dom och bara göra precis vad jag vill. Och just nu vill jag kunna få lov att lägga tiden på att fixa inför Robins födelsedag,  och som idag, när våren var på sitt alldra gladdes humör, kunna känna att jag har ro att sitta lite extra länge på mammas altan och dricka kaffe, eller kunna plocka in fina vitsippor, hänga tvätt i sin trädgård... Så jag gjorde ett val. En paus från yogan. Men tror absolut att jag är tillbaka där igen till hösten!  ♡
Men just nu så ska jag hålla kvar på 10.000 steg om dagen (ups slarvat liiite igen) och springa en dag I veckan och så ska jag istället för yogan försöka zumba en gång i veckan istället (gör jag hemma). Så träning ska det bli ändå, jag tänker inte ge upp min kropp och hälsa och mål! ;-)

Jag har tagit ett beslut, och ovanligt nog så ångrar jag det inte.