Jag är tillbaka ♡

Nu är jag här igen, jag öppnar upp en del av mitt liv igen till allmänheten. 

Jag vill börja detta inlägget med att tacka er fina familjemedlemmar och vänner som har stöttat mig villkorslöst under denna tiden.
Det värmer mig så att veta att jag är så otroligt lyckligt lottad att få ha er i mitt liv.
Om ni viste hur mycket ni betyder för mig. Allt ni gjort för att hjälpa, stötta och lätta min börda får mig att vilja gråta av tacksamhet. Allt ifrån till att sätta mig i projekt för att skingra tankarna, från att lätta mina ekonomiska svagheter, till att fysiskt stå på min sida, till alla medelanden för att kolla hur jag mår, för all värme ni skänkt. Ni är guld värda♡ Tack för att ni finns ♡

Så vad har hänt sedan sist? Jo en hel del kan man säga. För er som inte vetat om den delen av allt så berättar jag saker lite kortfattat.

Jag har varit sjukskriven ett par månader, anledning är inte viktigt.
Jag har dessutom valt att lämna mitt jobb. Det bästa beslut som skett på länge! 
Så fram tills att jag finner ett nytt jobb så är jag hemmafru på heltid, och jag älskar det ♡


Med förändringar i livet så ville jag även förändra mitt yttre - så jag klippte bort rätt mycket av håret och klippte även lugg. [Jepp - jag klipper mig själv ] Känns så skönt att våga förändringar ☆

Maken har fortfarande praktiken på new yorker. Han har praktiken tills slutet av december, och efter det så hoppas vi båda så otroligt innerliggt att han får jobb där ♡
Däremot har han lyckats ta truckkort nu, via sin utbildning fick de den utbildningen, och han klarade av det fort och galant! Så nu får han köra truck ♡


Jag, mamma, Pia och Matte var galna (mitt i mitt elände) och bokade platser till årets julgala. Något vi ser fram emot så jävla mycket! Kommer Kommer bli så himla kul!!!!
Det kommer bli en heldag i lyxkänsla! Jag och mamma har bokat tid till frissan för att få vårt hår uppsatt, sedan snygga kläder och snyggt smink, förfest hos mig med drinkar och musik, sedan till Helsingborg för glöggmingel, julbord, underhållning med grymt bra artister och sedan efterfest ♡
Längtar tills den 11 december ♡


Sevas Pyssel har även fått komma till en fysisk butik, vi målade och inredde ett eget rum i mammas affär så hela vårt lager finns även där nu att handla, vilket gått bra än så länge :-)
Vi har även nyheter på webshopen och fler varor är på G. Gå in och titta : www.sevaspyssel.se 


Något som tar mycket av min tid just nu är årets julmarknad på Heagården ♡
Min bror och en annan håller julmarknaden själva som privatpersoner och jag har valt att hjälpa till så mycket jag kan (och tills de blir knäppa på mig) Så jag har haft kontakt med mängder med folk och företag och fixat härliga sponsorer till marknaden. Har även fått kontakt med tidningar som kommer göra repotage om dom och julmarknaden.
Och fixat affischen såklart ;-) 
Jag fotograferade, Robin edda den och jag fick den till tryck! 
Nu håller jag på att fixa till skynket till fiskedammen och sedan ska en massa skyltar göras. Så roligt att pyssla med! Och vi ser så fram emot marknaden. Alla som bor i närheten - ni måste komma inom antingen den 5 eller 6 december ♡

Revyn har börjat komma i gång nu. Ska bli jätteroligt att starta upp på allvar sedan. Än så länge har vi träffats och funderat på nästa åra material ;-)

En tråkig och hemsk händelse har varit att min ena låssaspappa drabbades av en stroke. Det var en hemsk stund, men tack och lov fick han hjälp och behandling i tid och prognosen ser god ut. Det har varit tungt att se han så förvirrad, svag, svårkomuniserad, liten och ledsen. Men det har varit underbart att se hans bättringsväg. Han blir bättre dag för dag tack och lov ♡♡

Tror det var det stora hela i händelser. 
Jag som person har blivit bättre igen. Jag var nere men nu anser jag mig vara tillbaka igen. Starkare och stabilare igen. Så gott det nu går ;-)

Och på fredag fyller jag år, och då åker jag och moster Pia till Ullared ♡ Kommer bli en härlig födelsedag tror jag :-)
Den smygstartar dessutom redan på torsdag då jag firar min födelsedag med släkten på kvällen ☆♡☆