Ullared vol.2


Startade lungt och skönt med god frukost idag. Sedan spenderades några timmar till att gå i småbutikerna (råkade vist köpa skor till emmerdale galamiddagen,haha) 


Sen blev det in på Gekås och stannade där tills dom stängde kl 20, men innan vi kommit ut var hon ca 20.45. Sen kom vi inte åt sakerna vi köpt tidigare under dagen som vi låst in i i förvaringsskåp, för de hade frusit fast! Fick dock hjälp av en snäll securitasvakt som letade fram en blåslampa och värmde upp låsen 😉

Sen har jag under hela dagen även varit superaktiv på twitter, haha

"Pappa Sharma" chattade med mig i stort sätt hela dagen, haha. Varför vet jag inte riktigt, men roligt var det 😉


Vårt rum. Men bli nu inte helt förfasade - allt är inte vårt för jag handlar till mamma och matte med, och oj vad de kan shoppa!! :-)

Men nu kallar sängen, är helt slut. 😴 Fötterna skriker nästan och ryggen knakar. Dess värre är att min vänsterhand gör periodvis extremt ont (hatar den värken!) och det är väl det ända negativa med dagen... 
Natti natti folket!