En onsdag


Idag blev det gym på förmiddagen och väla på eftermiddagen/kvällen. Stegen kom jag iallafall upp i!

Ska ha min årliga tjejkväll i september (vilket jag längtar efter då jag fick välja bort det förra året för jag mådde så dåligt med allt runt omkring)
Så hade en hel del som behövde köpas. Och jag hade turen att ha en massa presentkort vilket är idealiskt när man inte har pengar, så väla it was!
Snälla moster Pia hängde med då det är så tråkigt att gå själv och så kunde även fina Leah haka på då hon skulle sova över hos mamma :-)

Så en aktiv dag och är så taggad för att börja pyssla med tjejkvällen. Men först ska jag jobba (städ) och jobba (företag) och städa hemmet och ha en minitjejkväll med mina härliga tjejkusiner på lördag (vilket jag också längtar så efter, kommer bli så roligt!)

Men vi börjar med det första i raden av alla måsten - Sömn...