Fredagsjobb

 
Idag blev det tidig uppgång för att åka med maken till stan, han skulle övningsköra på körskolan 8.40 *gäsp*
Men oj vilken skillnad det gör, han är märkbart bättre från gång till gång. De är ju allt det hära finliret han måste göra men som en själv inte riktigt kan lära ut... Ska bli spännande och glatt den dagen han äntligen kan få sitt efterlängtade körkort! Nästa vecka tror jag han ska köra 3 gånger på skolan, och så får vi försöka träna hemma med.
 
Sedan blev det storhandling innan jag åkte till kontoret och maken gjorde sig iordning för jobb. Han jobbar trots ledig dag den lille stackaren. De behövde honom idag så då tackar såklart Robin ja :-)
 
Sitter och glor mig nästan blind på en film som jag ej kan få att bli som jag vill. Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, men det vet jag när jag får till det. Sitter och ändrar i alla koder, färger, kontraster o.s.v men icke!
Får ge upp helt enkelt...
 
Måste hem och städa med! To morrow my ladys Jenny och Felicia is coming :-)