Kör i 120


[När man ska göra mat och bara är sugen på frukt..]

Denna dagen har också gått i ett. Städjobb hela förmiddagen för att sedan träna på gymmet innan det blev att arbeta för företaget ♡ Det gäller att hålla 120.
Nackdelen är väl att jag nu snart måste se till att få lite sömn innan kroppen havererar. Men har inte på något sätt varit trött och absolut inte kunna somna...  Det går ett tag...

Hope and glory? Jo, det är låten som sitter i mitt huvud just nu! I mitt huvud är det ständigt en radio, jag har alltid en låt i huvudet (något som är komiskt för många för det kan vara preeeecis vilken konstig låt som helst) 
Det första som händer när jag vaknar på morgonen är att jag öppnar ögonen och kollar ut om det är mörkt eller ljus, fint eller oväder, sedan dyker dagens första låt upp!
Så ja - musik är en stor del av mitt liv kan man säga. Och precis som alla kan känna igen sig i så kan man få en låt på hjärnan som vägrar släppa. Idag har jag haft låten Hope & Glory i huvudet hela dagen, även om jag spelat en massa annan musik och medvetet tänkt på andra texter, men nopp : hope and glory it is 😕😡