Olika sorters jobb

Har gått igenom alla mina jobb idag.
Förmiddagen var jag iväg och städade. Eftermiddagen blev det redigering av film med mitt företag och kvällen blev möte och förberedelser inför söndagens marknad!

Och idag kunde jag hämta min nya telefon 😊 Känns jättetråkigt att behöva tacka och lämna min nuvarande telefon, den har så mycket minnen. Det var den första telefonen jag ägt som varit 100% ny och populär, så den var så fin och lyxig och första gången någonsin hade jag en telefon som man kunde köpa en massa roligt till, för den var populär och då finns saker överallt i butiker och marknaden. Dessutom var det min 25 års present. Lyckan när jag fick den var så stor, kunde knappt tror det när jag såg att det vara en samsung galaxy s4, helt underbar känsla ♡
Och det har varit en så otroligt bra telefon som tjänat mig otroligt väl. Men nu börjar den bli gammal och trött och jag behöver en ny telefon...
Så lyckan var ju stor när man fick möjligheten att köpa en ny fin telefon för bara ett par hundralappar. Yeay! ☆☆
Men såklart - jag håller mig kvar på Samsung Galaxy modellen 😉😉