Allt, Här, Nu


Har precis avnjutit en god grillmiddag med maken ♡ Fläskytterfile med pommes och beasås och vitlöksbröd och sallad. En sommarkväll att njuta av ♡

Insåg att jag varit lite slarvig med bloggandet. Ber om ursäkt. Det är bara så mycket nu. Kontoret har tagit sin tid, företagsjobbet sin tid, sommarfestplanering sin tid. Timmarna rusar bort medans det känns som man inte får gjort någonting alls, mycket märkligt. Men det är fina sommardagar och man måste prioritera dom tycker jag med, sol och värme är så viktigt!
Och mys med nära och kära såklart ♡

Men annars - jag har fått ett litet jobb! Känner en stor ångeststen som släpper. Jag har ju min sista lön i mitt avgångsvederlag nu i juni och efter det får jag ingenting pgr att jag har ett företag. Att jag inte överhuvudtaget kan leva på det och faktiskt vill/kan jobba ändå, spelar ingen roll. Så jag har sökt lite städjobb, och som från en klar himmel så behövde en fin vän till mig en timanställd till hennes företag! Yeay! Så nästa vecka för jag som timanställd och kommer städa hos en massa folk! Helt underbart att det klaffade så bra! Nu kan jag jobba och få lite pengar varje månad men har också tid att bygga vidare med mitt företag! ♡ 
Nu håller vi bara tummarna för att kära maken kan hitta ett jobb som ger en normal lön (inte bli grund utnyttjad) så allt flyter vidare. Håll tummarna för han ♡

Nu - off på kvällspromenad innan mys framför tvn med familjen! 
#1 - - Bodil:

Grattis till jobbet. ☺

Svar: Tack tack 😄
Sandra Kaun