Busy busy


Har haft nästan 2 heldagar med städ, en flyttstädning som hette duga! Det tog tid och varje minut var ren träning, så för mig blev det i stort sätt att jag fått betalt för att träna, haha ;-)
Lovley! ;-)
Nu har jag inget mer städning denna veckan  (än så länge, kan alltid ändras) så det blir lite kontorsjobb resten av veckan ;-)

Hann även med symöte hos moster Pia igår kväll och efter det åkte jag och mamma och veckohandlade på maxi som ju har öppet till 23 på sommaren så det hann vi med på vägen hem ;-)
En roligt upplevelse (??) på maxi i går :


Vi såg en liten mus bland deras färska mackor och kakor 😰

Over and out. 
#1 - - mija:

Nä fy, vad äckligt med möss bland mackorna. Springandes på golvet har jag sett en gång och det kändes ofräscht nog. :(

Svar: haha 😂 Håller helt med, känns inte direkt fräscht 😯
Sandra Kaun