2 veckor


Vet att jag varit hemma några dagar nu utan att dela med mig av fler bilder från vår Emmerdale-resa, men jag lovar att det kommer ♡
Har varit så trött och full med känslor och intryck som måste få bearbetas, så där har mitt fokus varit.
Men har åtminstone sorterat bort de bilder som inte blev bra, så nu är där bara ca 130 bilder kvar ;-) Tror jag slänger upp de innan jag börjar redigera de som jag vill bättra på, för de kommer ju ta sån tid! Så förhoppningsvis kan ni se bilder här i morgon!

Annars - så är det idag exakt två veckor kvar tills vi har premiär med revyn. Känns väl lite si så där.
För första gången ever så vet jag nu hur alla andra känner sig när det är så nära och man inte kan sina repliker! För mig fastnar dom alltid tidigt och utan att jag behöver sitta hemma och träna manus. Men i år fick vi våra manus så sent och dessutom mest kört genomdrag så man har inte kört en sketch om och om i gång där det automatiskt blir att texten rabblas. Det har heller inte funnits direkt möjlighet för min del att sitta ner med mina motspelare och bara säga texten.
Så nej, två veckor innan premiären och jag kan inte mina repliker.... Känns si så där.
Det är även rätt mycket kaos med hela upplägget men jag har ju valt att stå utanför och bara göra det som sägs 😂 Tack och lov!

Nu ska jag äta något och dammsuga soffan innan det är dags för första gympassen sedan man tog semester!