Det blev en premiär!





Gårdagens premiär gick otroligt nog bra. Vi hade en härlig publik och energi sprudlade och det var bara så roligt ♡♡
I publiken satt mamma, b-g, Matte, Pia och Leah, vilket är lika underbart varje gång! 
En härlig bukett blommor fick jag med ♡


Tack för de finna blommorna och tack för att ni kom, betyder mycket för mig ♡

Efter föreställningen kom det dessutom en främmande människa fram mitt i en konversation som bara ville berömma mig. Sånt som förvånar men som också gör en jätteglad för man vet att det är ärligt, han hade ju inte anledning annars att gå fram ♡

Sen fick jag ett så fint medelande från Leah som jag kommer bära med mig för alltid ♡


Efter traditionella bubblet efter första föreställningen så var det dags för premiärfest. Det blev en kväll/natt/morgon med dans, hög musik, samtal, dricka och skratt så hjärtliga att de gjorde ont i magen ♡
Jag var hemma lite efter fyra på morgonen ☆ 
( Tack mamma för att du hämtade ♡)