Mitt i kaoset ♡


Varit mycket idag. Klockan 10.00 åkte jag, Jannike, Jessica och Sofia till Radio Båstad och pratade om revyn [hörde ni oss när det sändes lite efter 15.00 idag??]

Sen blev det handling, htg, hem och packa ihop saker och sedan direkt iväg till kvällsrep.

Dagens repition... ja.. vi låter det vara osagt hur det känns där... Kaos, räcker det att säga.
Men mitt i allt ostrukturerade panikkaoset så fick jag ett så otroligt oväntat medelande från fina Evelina som fört över en peng så jag kan få äta min efterlängtade pizza,  för att jag var värd det. Så otroligt fint gjort. Blev så jädra överraskad och det värmde i hela hjärtat. Gud vad rörd jag blev ♡
Tack finaste Yster♡
Den pizzan ska jag spara tills på fredag då jag är helt fri från revyn och bara ska mysa med maken, oh vad jag längtar till pizzan nu ♡♡
Tack. Igen. Tack ♡♡