Det är ingen vanlig dag!

 
För det är makens födelsedag, hurra hurra hurra!
 
 
 
 
Enligt min familjetradition så firas man alltid på sin födelsedag med tårta och paket på morgonen! Det är så jag är uppväxt och så gör även jag och maken och kommer så göra med våra barn <3 
Födelsedagsbarnet väljer självklart själv sin egna tårta. När jag var liten hade jag mammas tårta (som alla vi barn älskar än i dag!) Det var mosade bananer med vispgrädde som fyllning och godis som dekoration..
Idag har jag mosade bananer med grädde i ett laget och nutella i ett annat och marsipan runt om tårtan (så onyttigt det bara kan bli) Så stackars maken har att göra varje år.
Själv är Robin lite enklar, han vill alltid ha jordgubbstårta. Så i går ställde jag mig och bakade en liten fyrkantig tårtbotten (ca 3-4 portions) och sedan blev det jordgubbsmos+grädde till fyllning och en massa jordgubbar på tårtan. Älskar svenska jordgubbar! <3
 
 
I present av lilla familjen fick han en extern hårddisk till Xboxen och en Tidning ;-)
 
 
Tusen Grattis till dig min underbara make! Älskar dig så mycket, varje morgon jag får vakna upp vid din sida vet jag att det blir en bra dag oavsätt 
 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

grattis til honom

Svar: Han tackar ♡♡
Sandra Kaun