High Chaparral ♡

Nu äntligen kan jag lägga upp bilder så nu kan jag visa er lite mer från vår miniresa ♡


Förra gången vi var här (flera år sedan) så sa vi att nästa gång skulle vi minsann också ta tidsenligt foto i studion!

Sagt och gjort! 

Tycker faktiskt bilden blev väldigt fin ♡



Överrallt finns det shower hela dagen och överraskande nog gillade jag zorros show. Duktigt spelat (och fäktat)



Stuntshowen i wildwest var lika bra som alla de åren jag varit där. I år tycker jag nog att den tillochmed hade lite mer humor i sig än tidigare. Men de är så jädra duktiga stuntpersoner och de bjuder på en kanonshow ♡



Givetvis blev det en tur med tåget med. Blev återigen överfallna av rånare (otroligt, haha) men som rånarna sa, vi två kunde vara lugna för vi hade inget av värde 😂



Och vädret var överlag rätt så bra. Det kom några rejäla regnskurar emellanåt och då fick man söka skydd men mellan skurarna kom solen fram. Och det var rätt så varmt hela dagen så vi klagade inte så mycket på det ♡


När parken stängde så slappade vi lite på rummet (sååå trött) och vid nio gick vi ut och åt god mat i ren Wilda Western-känsla ♡



Vaknade upp utvilade och gick sedan och åt av en stooor god frukostbuffe och tittade på när de ställde iordning för att öppna parken.

Vi myste, gottade oss, åt oss proppmätta, slappade på rummet fram tills utcheckning och tittade runt lite i butikerna innan vi startade resan hemåt igen.

Det var en så mysigt miniresa bara jag och maken ♡ behövligt och viktigt för oss då vi inte har en direkt semester ihop denna sommaren.. Så det var roligt att vi fick åkt iväg och bara få vara med varandra, slappa, ha roligt ihop, få skratta ihop, och bara vara ♡ 

Och såklart skapades stora planer inför nästa år 😉 Då ska ni få se på wilda western! ♡

#1 - - Eva-Lena :

Vad trevligt ni haft och det behöver man ibland, att bara få vara tillsammans. Jätte fina bilder på er. Kram ❣

Svar: Tack fina Eva-Lena 💕
Sandra Kaun