När det inte blir som man tänkt sig..

Ibland tycker man att saker flyter på lite för bra  (i alla fall för mig för det gör sällan saker)

Då ringer bilsäljaren och säger att bilen inte är redo för leverans i morgon som det var avtalat om. (Man tycker ändå att de är något dom bör ha hunnit fixa klart på en vecka?!) 

Ännu värre är att han inte kunde ge besked om när det blir klar. 
Mitt liv i ett nötskal!!!

Och ja - klart jag blir ledsen. Jag har haft otroligt mycket känslor kring detta bilköp ett och har längtat otroligt mycket. Nu var likssom allt bestämt. Vi skulle hämta bilen kl 9, sedan köra den gamla till verkstaden där folksam tar över den, papperna skulle skickas iväg och dagen skulle gå till att få lära känna nya bilen. Och det känns tråkigt när det då inte blir så.
jag hoppas verkligen att den kanske kan vara klar till fredag eller lördagen men med min tur går det väl en vecka till  :-(

#1 - - JUNITJEJ:

Så trist att bilen inte var leveransklar!

Svar: Ja det känns riktigt tråkigt 😢
Sandra Kaun